Anunturi de angajare

SECRETARA/ASISTENT MANAGER

Postul de secretara/asistent manager se adreseaza persoanelor din judetul Calarasi. Conditii minime obligatorii pentru ocuparea postului de secretară/asistent manager:

  • buna cunoastere a pachetului Microsoft Office;
  • experienta in activitate similara reprezinta un avantaj;
  • capacitate foarte buna de organizare, de respectare a termenelor-limita;
  • capacitate de concentrare si de adaptare rapida;
  • abilitati excelente de comunicare, lucru in echipa, organizare si prioritizare;
  • cunostinte elementare de contabilitate primara;
  • multitasking si atentie la detalii;
  • persoana pozitiva, dinamica;
  • capacitate de adaptare la cerinte noi si capacitate de invatare rapida;
  • proactivitatea si initiativa sunt esentiale pentru acest post.

Beneficii

  • pachet salarial motivant si bonuri de masa;
  • instruire interna si supervizarea activitatii in perioada de acomodare;
  • dezvoltare profesionala si posibilitati de promovare;
  • mediu de lucru placut alaturi de o echipa dinamica, tanara si profesionista.

Responsabilitati

  • tehnoredactare, printare, scanare, arhivare;
  • actualizarea bazei de date;
  • elaborarea si redactarea documentelor si rapoartelor cerute de management;
  • intocmirea dosarului lunar de contabilitate;
  • urmarirea termenelor de facturare a platilor si incasarilor;
  • pregatirea documentelor pentru medicina muncii, protectia muncii;
  • gestiune corespondenta;
  • conceperea si redactarea documentelor (imputerniciri, procese-verbale etc.)

Informatii privind intentia de angajare

In cazul in care posturile disponibile nu sunt conforme cu dorintele dumneavoastra, va rugam sa trimiteti CV-ul dumneavoastra, in limba romana, pe adresa office@alphaclinic.ro, specificand in subiect postul pentru care doriti sa aplicati.

Programari
Vino la noi